zaterdag 20 mei 2017

Challenge 12

Hallokes
Hi,

Onze 11de challenge zit er op!!!!!! 
Our 11nd challenge is coming to an end.!!!!!

Helaas nemen we afscheid van Helen we gaan je missen!!!!
Unfortunately, we are saying goodby to Helen. W
e are going to miss you!!!!


Maar we hebben er ook een DT Lid bij. Welkom Kim.
But we also have a new DT member. Welcom Kim




Hoi,  ik ben Kim. Ik vind het heerlijk om creatief bezig te zijn. Kaarten maken en haken zijn mijn favoriet.  Kaarten maken is ooit begonnen met de 3d afbeeldingen en tegenwoordig maak ik kaartjes doormiddel van verschillende technieken. Het liefst  gebruik ik een scrapwijze gecombineerd met een leuke stempel die ik dan inkleur met mijn alcohol markers of kleurpotloden. Bij mij zijn de kaartjes altijd wat voller, vaak met een mooie bloementoef en er ontbreken eigenlijk nooit pareltjes!
Wat het haken betreft maak ik het liefst kraamcadeautjes of knuffeltjes.
Sinds augustus 2016 heb ik een blog (kimscrealife.blogspot.nl) en hier plaats ik graag mijn creaties. Naast het creatief bezig zijn vind ik het heerlijk om te shoppen, ben ik regelmatig te vinden op de tennisbaan en wandel ik op een vaste avond met mijn zus.

Als winnaars zijn  random gekozen:
The winners are, choosen by random org:


KennyK


Tip Top

Winner

Je mag onze badge nemen en contact opnemen met claudia.rogier@telenet.be met als referentie challenge 11 Creative Sketchy Girls - KennyK

You may take our badge en contact me at claudia.rogier@telenet.be with in the subject line challenge 11 Creative Sketchy Girls - KennyK


Fabrika Fantasy


46 Aartje

Winner

Je mag onze badge nemen en contact opnemen met claudia.rogier@telenet.be met als referentie challenge 11 Creative Sketchy Girls - Fabrika

You may take our badge en contact me at claudia.rogier@telenet.be with in the subject line challenge 11 Creative Sketchy Girls - Fabrika

En onze top 3 gekozen door onze DT is geworden
And Our top 3 choosen by the DT team is 

12 AJ
42 Andrea Norris
62 Caroline H

Top 3

Jullie mogen onze badges nemen voor op je blog en als u wilt mogen jullie GDT zijn voor onze volgende challenge. In dat geval mag je contact opnemen met lisbeth.vandenheuvel@gmail.com met als referentie GDT Challenge 11

You may take our badge for your blogs and if you want to be our GDT for our next challenge, you may contact lisbeth.vandenheuvel@gmail.com with in the subject line GDT Challenge 11

We willen onze sponsor nog bedanken voor de sponsoring:
Thank you to our Fabulous sponsor:
KennyK and Fabrika Fantasy

En nu komt onze 12 challenge. Je kan meedoen tot 15 de juni
And now our ?? challenge. This is running until 15th june

Hier is onze schets
Here is our sketch
Deze mag je draaien, roteren spiegelen, zolang we deze maar herkennen
You may turn, rotated it, as long as we recognize it.
schets

Deze keer zijn we gesponserd door
This time our sponser is
Broken Fairy


Ze geven de winnaar 3 digi's naar keuze cadeau.
There offering the winner 3 digi's of their choice.

En dan volgen nu de mooie creaties van ons DT team
And now beautiful card off our DT team


Anneke
using

using Morning Latte

using Butterfly Cape
foto van Geesje Boutkan.


Helma
using Morning Latte
foto van Helma Dekkers.


using Morning Latte
foto van Ine Swinkels.


using Morning Latte
foto van Jolanda Bongers.

Julie
using Butterfly Cape
foto van Julie Temple.

using Morning Latte
foto van Kim Simons.

Kim
using Flower Girl
foto van Kim's Crealife.


using Flower Girl

using Butterfly Cape
foto van Crea Nancy.

Veel plezier!!!
Have Fun

Claudia, Lisbeth en het DT Team


6 opmerkingen:

Ela zei

Net jullie blog ontdekt via Nancy! Aangezien ik steeds meer stempel, lijkt het me leuk mee te gaan doen bij jullie. Mooie schets waar ik wel wat mee kan! Groetjes Ela

Aartje zei

Wat gaaf dat ik de prijs van Fabrika gewonnen heb. Helemaal blij! Andere winnaars ook van harte.
Ik heb inmiddels een mailtje naar Claudia gestuurd.
Prachtige sketch ook weer deze keer.
Groeten, Aartje

(AJ) ArtJypsy zei

Congrats to all the winners. Thank You for the mention and Top 3 Badge.

GerJanne zei

Gefeliciteerd, winnaars! En Kim, wat leuk dat je in het DT zit. Veel plezier. Mooie voorbeeldkaartjes hebben jullie gemaakt , dames!

AndreaNorris zei

Thank you so much for picking my canvas as one of your top three and congratulations to the other ladies on their wins
Andrea x

karin zei

Leuke sketch en mooie voorbeeldjes dames. Ik heb net een kaartje gemaakt voor deze Challenge.
groetjes,
Karin