maandag 20 november 2017

Challenge 18

Hoi,

We zijn er weer met een niewe challenge. Deze maand werken we met een schets.

Vooraleer we de winnaar bekend maken heb ik nog een paar mededelingen.
Anneke heeft ons verlaten als DT team. We wensen Anneke nog veel succes en bedanken haar voor haar mooie creaties die ze voor ons gemaakt heeft als DT lid. We zullen haar allen missen.

Kim gaat er wegens drukte een tijdje tussenuit, maar zal hopelijk snel terug zijn.

We verwelkomen Lonneke die ons DT team vanaf heden komt versterken.



Hoi.
Ik ben Lonneke, 38 jaar oud, getrouwd en moeder van 2 mooie, lieve en creatieve dochters van 9 en 10.
In mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig. Ik maak op dit moment vooral kaarten of zit met een haak projectje op de bank. Maar ik vind het ook leuk om regelmatig wat anders uit te proberen. Ik zie in de gekste dingen knutsel mogelijkheden.
Mijn andere hobby’s zijn in de moestuin werken en mijn blog schrijven.
Als gezin gaan we er graag op uit met onze fiets of zijn we lekkere dingen aan het maken in de keuken.
Af en toe heb ik zoveel ideeën in mijn hoofd dat hij een beetje over loopt maar creativiteit maakt me relaxed en gelukkig. Ik zou niet zonder kunnen.
Ik vind het erg leuk dat ik me aan mag sluiten bij het design team en hier mijn kaarten mag laten zien.



Er is soms wat onduidelijkheid met hoeveel kaartjes je mag deelnemen. We zijn niet streng, je mag meedoen met 3 kaartjes. 

En nu maken we winnaars bekend maken van onze laatste challenge.

Als winnaars zijn  random gekozen:

Ppinkydolls

25 - Teresa

Je mag onze badge  (zie blog linkerzijde) nemen en contact opnemen met claudia.rogier@telenet.be met als referentie challenge Ppinkydolls Creative Sketchy Girls - 17


Polkadoodle


30- Angela

Je mag onze badge  (zie blog linkerzijde) nemen en contact opnemen met claudia.rogier@telenet.be met als referentie challenge Polkadoodles Creative Sketchy Girls - 17

En onze top 3, gekozen door ons DT, is geworden:

4 - Rosina
14 - Lilian
31 - Annemarie en Merit

Jullie mogen onze badges ( zie blog linkerzijde) nemen voor op je blog en als je wil mogen jullie GDT zijn voor onze volgende challenge.
In dat geval mag je contact opnemen met lisbeth.vandenheuvel@gmail.com
met als referentie GDT Challenge 17

En nu komt onze 18de challenge. Je kan meedoen tot 15 december

SCHETS

 Onze sponsor deze maand is:

Broken Fairy

Prijs: 3 digis

En dan volgen nu de mooie creaties van ons DT team


foto van Helma Dekkers.
foto van Lonnekes Creaties.


Veel plezier!!!
Have Fun!

Claudia, Lisbeth en het DT Team

4 opmerkingen:

Angela zei

Wat gaaf dat mijn kaart één van de winnende kaarten is. Heel erg bedankt mr. Random ;).

Teresa en de top 3 dames proficiat!

grt Angela

GerJanne zei

Mooie voorbeeldkaarten!

Jolanda's Blog zei

De kaart van Nancy vond ik al erg mooi, maar het hele DT maakt prachtige kaarten. Heel inspirerend.
Jolanda xx

Rosina zei

Sorry dat ik niet eerder reageerde ...heel erg leuk om te zien dat ik in de top3 gekomen ben met het herfstkaartje
Heel erg bedankt daarvoor
Ook de andere winnaars een dikke proficiat...
groetjes Rosina