maandag 20 augustus 2018

challenge 27

Hoi,

Een beetje later dan jullie gewend zijn, maar hier zijn er weer met een nieuwe challenge. Deze maand werken we met een thema: een kleurenkaart.

Eerst gaan we de winnaars bekend maken van onze laatste challenge.

Als winnaars zijn zijn gekozen door het DT team:

3 Carla


Je mag onze badge  (zie blog linkerzijde) nemen en contact opnemen met claudia.rogier@telenet.be met als referentie challenge 26 Creative Sketchy Girls - surprise Claudia en Lisbeth

6 Wies




Je mag onze badge  (zie blog linkerzijde) nemen en contact opnemen met claudia.rogier@telenet.be met als referentie challenge 26 Creative Sketchy Girls - Sheep Ski Design

En onze top 3, gekozen door ons DT, is geworden:

15 Nicolette
10 Caroline
5 Dorothy

Jullie mogen onze badges ( zie blog linkerzijde) nemen voor op je blog en als je wil mogen jullie GDT zijn voor onze volgende challenge.
In dat geval mag je contact opnemen met lisbeth.vandenheuvel@gmail.com
met als referentie GDT Challenge 26


En nu komt onze 27 challenge. Je kan meedoen tot 15 september

Deze maand een kleurenkaart. Gebruik minimum 3 kleuren uit de kleurenkaart.
Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

 Onze sponsors deze maand zijn:

De Egel


Bugaboo
12$ digi cadeau

En dan volgen nu de mooie creaties van ons DT team


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.
Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Lisbeth
komt met de reminder

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Veel plezier!!!
Have Fun!

Claudia, Lisbeth en het DT Team



8 opmerkingen:

Wies zei

Wat leuk,ik zie net dat ik samen met Carla challenge #26 heb gewonnen. Carla en de Dames van de Top 3 gefeliciteerd!
Groetjes, Wies

Nicolette zei

Wat leuk dat ik in de top 3 sta. Dank je wel. De andere dames ook gefeliciteerd. Ik stuur een mailtje.
Groetjes Nicolette

Dorothy S zei

Thank you so much for selecting my card in the Top 3. Congratulations also to the other winners.

Sylvia kaarten en zo. zei

Alle dames van harte gefeliciteerd!. Groeten van Sylvia.

carla zei

Leuks nieuws om te zien dat ik gewonnen heb.
Dankjewel.
Mijn mailtje heb ik al doorgestuurd.
Wies en Toppertjes allemaal gefeliciteerd.
Groetjes,
Carla

Caroline zei

Wat leuk dat in de top 3 sta, dank je wel.
De andere dames ook gefeliciteerd.
Ik stuur een mailtje!
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Ik heb nog geen reactie ontvangen op mijn mailtje.
Groetjes Nicolette

Crea Astrid zei

Wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt met deze frisse kleurtjes.

Ik zie dat ik nog net op tijd ben om mijn kaart te plaatsen. Ik heb de kleuren licht roze/donker roze/ geel in hart van de bloemen gebruikt.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.