zondag 26 juni 2022

Winnaar en top 3 challenge challenge 72

 Hoi,



Tijd om de winnaars bekent te maken van onze laatste challenge.

Als winnaar is gekozen..............

 
Onze sponsor deze maand is: de egel


De egel heeft voor jullie deze mooie prijs in petto


Je mag onze badge  (zie blog linkerzijde) nemen en contact opnemen met claudiaskaartjes@outlook.com met als referentie challenge 72 Creative Sketchy Girls - De Egel
Je hebt tijd tot 5  juli om je prijs te claimen.

En onze top 3, gekozen door DT lid Nancy is geworden: 


Tot dan
Claudia, Lisbeth en het DT Team

8 opmerkingen:

jackelien zei

Gefeliciteerd allemaal.
Groetjes Jackelien

Karien zei

Superleuk dat ik heb gewonnen,ik heb een mailtje gestuurd
Groetjes Karien

Nelleke zei

Wat een leuke verrassing dat ik in de top 3 sta. De andere dames ook gefeliciteerd. Groetjes, Nelleke

Anoniem zei

Bedankt dat ik in top 3 werd gekozen, proficiat aan de medewinnaars

Anoniem zei

Groetjes Darline

Ela zei

Gefeliciteerd allemaal! Groetjes Ela

Wies zei

Wat leuk dat ik in de top 3 sta. Dank je wel. De winnaar en de andere toppers gefeliciteerd.
Groetjes, Wies

Ela zei

Gefeliciteerd! Groetjes Ela