zaterdag 20 april 2024

challenge 90

   Hoi,

We beginnen met de bekendmaking van onze winnaar en top 3 van onze laatste challenge

Winnaar challenge 89 -  7 Karien

Je mag onze badge  (zie blog linkerzijde)

Je mag mij mailen naar claudiaskaartjes@outlook.com. Ik stuur dan een prijsje naar je toe. 


De top 3,( vanaf 15 deelnemers) is gekozen door DT lid: Ilonka
 1 Trijntje (5)
2 - Angela (10)
3 - Yoga ( 14)

Proficiat dames, jullie mogen onze bannen (zie linkerzijde) op jullie blog plaatsen.

Nu onze challenge voor deze maand. Je kan meedoen tot 18 mei.

 
De Schets voor deze maand. Deze mag je vergroten/ verkleinen, draaien, spiegelen. Alles mag, maar we willen wel dat de schets nog herkenbaar is.

Kijk hier naar de mooie voorbeelden van ons DT TEAM


Veel plezier!!!


Claudia, Geesje, Helen, Ilonka, Josje, Lisbeth


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat leuk dat mijn kaart een top 3 plekje heeft gekregen. Dank jullie wel. De anderen ook gefeliciteerd met hun toppers. Groeten Trijntje

Angela zei

Superleuk dat mijn kaartje in de top 3 belandt is. Dankjewel Ilonka!
Felicitaties aan de winnaar en de andere toppers!

Karien zei

Wat leuk dat heb gewonnen,ik heb een mailtje gestuurd
De andere ook allemaal gefeliciteerd